Tuesday, March 24, 2009

London and Stamford Bridge, HERE I COME!

i cant even believe myself when my mom said, "book la ticket sekarang before promotion abes". woow finally, the ticket is confirmed! im flying to london this 10th of December until 31st of December. the best part is im going there with my friends! weyh tak sabar do. byk bende kene setting ni. perkara wajib=nk tgk bola time boxing day hehe. thank god stamford bridge dekat dgn london. woooo! come on chelsea! come on chelsea!

ok2 ill start from the beginning. haikal(my classmate) asked me nak follow pegi london end of this year or not. london? mesti la nk do! tapi mana nk dapat duit beli ticket and tempat tinggal semue kan. but thank god his uncle tinggal sana because he is currently working with petronas bahagian yang ade kene mengena dgn student affairs tu. so practically hospitality covered!

so now tinggal ticket je and just now i told my mom that air asia(promote sikit) ticket price to london around 2+++. tanpa segan silu, bertalu2 soalan ditanya. nk tinggal mana, sape ade, buat ape semue tapi pasal kehendak diri nak pegi sgt so semue soalan dijawab dengan penuh tabah. sampailah ayat terakhir beliau, "book la ticket sekarang before promotion abes". wahahahaha tangan pun pantas bukak laptop book ticket.

well, from now on pocket money akan direducekan. ahh tak kesah, janji sampai london. mkn tak mkn tu belakang cerita. kat sana nk tido kat train station pun tak kesah janji camera ade :) gosh i really cant wait! ok imagine this, im going there after my fifth semester. which is after that tinggal my final year. oh god, memang diploma show aku gambar2 london la. sorry mate! Hahaha


fucking yank, im coming!

No comments: